OTH-maraton

Jag har hållt på med min filmanalys jättelänge nu och jag skaa bli klar ikväll! Imorgon är absolut sista inlämningsdatumet och jag tänker sitta uppe med den om det så ska bli tills skolan börjar. Jag har ändrat min uppfattning om filmanalyser - de är inte roliga att skriva! annat är det om vanliga uppsatser som t ex den jag skrev nyss om ett U-land i världen. Sånt är intressant och kul att skriva om. Att analysera varje liten del i filmen Gladiator är inte lika kul!

Min dag har spenderats med J och vi har haft det riktigt trevligt. Hon kom hit vid två-tiden och då satte vi oss på bussen mot friskis. Sjukt stel och trött var jag men jag klarade mig igenom yoga passet ändå. Haha, vi kan alltid hitta ett sätt att roa oss. Bäst var ändå Julias kommentar "Mathilda.. kan inte vi gå, det känns som att man måste vara religös för att vara med här.." , med hennes söta lilla röst. haha! Vi tänkte gymma lite efteråt men det blev liksom inte så. Istället gick vi till Kvarnen och jag köpte mig en drickyoughurt och en macka. Väl hemma lagade vi mat och jag tog faktiskt itu med disken (tja.. några glas iallafall). Maria kom förbi ett tag också för att hämta hennes cykel som stått här sen i torsdags. Haha, du är rolig du Maria. "Ja men jag tror faktiskt att det är ett födelsedagsmärke"

Till min och J;s förvåning så visade de inte One Tree Hill ikväll! Vi tyckte att det var sjukt dåligt så vi bestämde oss för att ladda ner avsnittet som skulle visats ikväll. Självklart fick vi inte nog så nu sitter vi här med nästan halva sesongen och vi är helt inne i det! Vi såg nyss klart avsnitt 12 och vi grät båda som barn. Det blev tyvärr bara mer spännande och spännande så nu väntar vi på att 13 och 14 också ska bli klara. Jag kan tänka mig att det blir en sen natt..

Kommentarer
Postat av: M

hahah men sluta mathilda :) de heter ju så födelsedagsmärke eller nästan iaf... födelsemärke kanske man sägeer haha :D

2008-05-20 @ 20:32:22
URL: http://moobbad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0