Nationellt i Engelska

Hej där ute. Jag kom just hem från stan där jag vart efter skolan med J och gissa om jag har shoppat alltså! Det blev tre bikinisar (kunde inte bestämma vilken jag ville ha.. (a), underkläder, ett par beiga lackpumps, tygskor, somriga klänningar och mycket mer. Jag älskar verkligen att shoppa!  Snart ska J iväg och jag blir nog hemma och ser på Gossip Girl och Desperate Housewives. Ja, Gossip Girl börjar ikväll för er som inte visste om det  :) klockan 20.00, missa inte det! Jag har ju ioförsig redan sett de kommande avsnitten men.. de är så bra så de är värda att se igen!

Fick även reda på hurvida det hade gått på nationella proven i engelska och måste medge att jag är lite stolt över mig själv! Man kunde få från 1-10 på varje del då 1 var ig - och 10 var mvg +. Jag fick två 10 och en 9! Det blev alltså ett MVG på nationella och jag är jätteglad för det. Min engelskalärare (som förövrigt är världens bästa) sa att jag kommer att gå ut nian med ett starkt MVG utan tvekan. Då blev jag lite smått deppig faktiskt. Vill inte gå ut än.. kan det inte vara nån månad till sådär? usch.. Nej, jag och Julia har bestämt att vi ska njuta av den sista tiden vi har så gott det går. Sen är det gymnasiet som väntar. Vad ska ni gå för linje/vad går ni för linje just nu? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det såhär ni ska dansa typ? :) http://youtube.com/watch?v=ZLeWwYarjk4 höhöh puss

2008-05-20 @ 20:32:45
Postat av: Mathilda

svar: ja, nåt sånt kanske :)

2008-05-20 @ 20:59:36
URL: http://mathildahedstrnd.blogg.se
Postat av: Anonym

jag går handel/admin på linnéskolan (:

2008-05-20 @ 22:49:17
URL: http://johannafondelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0