lördag 31 maj

Tjoisen! Det har vart lite dåligt med uppdateringen de senaste dagar, har haft så mycket för mig men det ska det bli ändring på. :) Igår efter skolan drog jag ner på stan med Julia och självklart blev det lite shopping. Ett par ljusgrå/vit randiga "vans" , en jättesöt klänning från Åhlens och lite annat. kanske slänger upp en eller ett par bilder senare, iallafall på klänningen eftersom den var så fin. Efter att jag vart på stan med henne i den stekande solen så gick jag, Becka och Majan till Arez och var där med Chris och Marcus. Det var faktiskt väldigt trevligt :).

Nu har jag legat ute i solen i två timmar och det var jätteskönt! Jag diggar verkligen mina solstolar, de är assköna att ligga i. Lyssnade på musik på högsta volym i headsetet också och då blir det ju mindre tråkigt. Som en överraskning så kom Carro, Ellinor och Stina förbi mitt hus. De skulle dela ut kyrktidningar i hela valsätra, haha! stackarna. Men det var iallafall väldigt kul att se dom, det är ju inte så ofta nu för tiden.

Mina planer idag är att försöka fixa dricka till ikväll, haha. Låter lite nördigt men ja, så är det. Sen blir det fest hemma hos Emelie som jag ser fram emot! Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gjorde du hemma hos arez?

2008-06-01 @ 23:46:47
Postat av: Anonym

jag skrev ju det, var med Chris, Majan, Becka, Macki :)

2008-06-02 @ 21:04:33
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0