let's dance

pjuh! nu har vi dansat järnet och det här var sista lektionen med street för terminen. Eller.. vi har ju extralektion nästa onsdag men då är inte Dan där. Måste fixa basketshorts, någon som har ett par att låna ut kanske? Jag tror att dansen kommer se bra ut, känns mycket bättre att hela koreografin är satt och vi vet kläder och placeringar. Så jobbigt när man bestämmer allt i sista sekund men det känns bra nu. :) Ni som vill komma och kolla så är det lördag - söndag 24, 25 maj på Stadsteatern i Uppsala. Tider och sådant kan jag skriva senare i bloggen då jag inte är helt säker just nu. Nej, nu blir det en dejt med sängen. Godnatt och ha det bra allihoppa!

image169

jag dansar jazz på vårshowen förra året

Kommentarer
Postat av: Henke

jag vet han e råå söt :D

2008-05-07 @ 23:06:33
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0