kostymköp

Tjohej! Jag mår toppen just nu. Kom hem för ett tag sen från ett träningspass på friskis och jag åt nyss nyttig mat - I feel healthy! Idag var J sjuk från skolan, pruttis du måste bli frisk! Skolan är inte samma sak utan dig ju. Och efter skolan drog jag och Philip ner på stan för att skaffa honom en kostym till balen. Det blev en lång diskution då han ville köra på svart kostym, svart skjorta och en svart slips och jag tyckte det blev för svart. Vi försöka kompromissa och tillslut blev det en svart slips med vita ränder på men resten helsvart. Äsch, det såg snyggt ut ändå och det var så ovant att se honom i finkläder till skillnad från hans vanliga stil :D Imorgon ska vi ner igen och då ska jag följa med honom till frisören och sedan skaffa finskor. Nej nu ska jag ut, hej då!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Du skriver bra, fortsätt med det!

2008-05-13 @ 20:53:38
URL: http://royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0