jobbar på brännan

Nu kan man nog säga att det är sommar. På riktigt. Det är sjukt varmt utomhus och man klarar knappt av att vara ute på rasterna, man smälter! Efter skolan stekte jag utomhus in en timme för nu ska jag bli brun innan balen. Tråkigt att vara blek då. Passade på att plugga lite SO medan också, duktig som jag är, eftersom vi har prov imorgon. Jag har suttit med de där sidorna jättelänge nu och det är ju så sjukt mycket att läsa in. Blää. Orka att man lägger in ett prov typ samma dag som betygen ska vara satta. Finns ju inte en chans att göra omprov om man inte får godkänt på det. Aja.. godkänt blir det iallafall för min del. Om en halvtimme kommer Julia hit och vi ska gå och se Gottsundaskolans Vårshow på Gottsundateatern. Ska bli jättekul att se! ser fram emot det. Och eftersom J kommer hit så kan jag också ladda upp lite bilder ifrån Stockholm i tisdags. Nej, nu ska jag plugga ännu mer. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0