jag vill ha..

GODIS, just nu! Usch vad sugen jag är alltså. Lena sa idag i skolan att hon tyckte att jag alltid skrev att jag ville ha det, haha. Är det verkligen så? jag har faktiskt inte tänkt på det. Jag kanske börjar bli lite smått beroende utan att märka det själv.. hjälp! Min eftermiddag kommer gå åt till att sy ett linne till jazzdansen, plugga som vanligt och sen ikväll blir det sista jazzträningen innan vårshowen. Spännande, spännande. Undrar bara hur det där linnet kommer bli alltså, jag är ju ingen sömmerska direkt. På tal om ingenting så fick jag nyss ett paket som min käre mormor hade skickat. Två linnen var det. Jättesöt tanke men dom var jättestora.. :/ hon måste verkligen tro att jag är stor! Aja. Får funka ändå :) Juste, jag måste ringa till min sommarjobbs-kontaktperson Lennart och bekräfta att jag vill ha jobbet idag också. Yay, ålderdomshemmet - here I come!

image193

frestande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0