I've had you so many times but somehow I want more.

Tjenisen. Nu är jag färdigjobbad & mätt. Det är någon slags grillparty här för mamma har grillat och kusinerna mfl. är på besök. Det är skojigt iallafall, mycket god mat. Ikväll ska jag träffa någon som jag inte har träffat på evigheter.. det blir kul, hoppas jag :) Jag har vart lite seg med att lägga in bilder från kameran men såhär såg jag ut igårkväll iaf. (Bilden kanske inte är världens bästa men..):

image157

Kvällens outfit:
lila klänning - H&M
guld skärp - Kappahl
svarta leggings - Lindex
väska - Wedins
Sofias snygga skinnjacka - Sisters

Kommentarer
Postat av: diana!

söt du är mathilda! du ser nöjd ut med cidern i handen också! :D haha.

2008-05-07 @ 19:58:58
URL: http://attraktion.blogg.se
Postat av: Mathilda Hedstrand

haha amen det är klart :D

2008-05-07 @ 22:40:33
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0