friidrottsdag på studenternas

så var friidrottsdagen avklarad då. Det gick faktikt bättre än vad jag förväntat mig. Jag vet att jag har tjatat om det hela dagen men jag fick faktiskt bäst av tjejerna i klassen på längdhopp, haha. Det är så kul för jag är egentligen helt kass på friidrott och specieltl längd! och så gick det så bra idag, lite skoj. Var med i stafetten också och självklart förlorade vår klass. 9B vann, sedan 9A. Det var väl nästan lite förutsägbart ändå.

Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Jag, Siham och Niclas kanske drar till Ultuna och tränar på frisikis om ett tag men vi måste nog vila lite först. Man lär ju hitta på något kul ikväll eftersom vi är lediga imorn.. hmm... Jag skriver nog senare när jag fått lite mer inspiration, haha. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade feber imorse så då fick ja inte vara med. Friidrott är faktiskt favoriten inom idrotten i skolan!
Hur långt hoppade du på längd då?
jag suger på just den grenen (;

tror det är fest i sunnersta ikväll.
Sophia pratade om det!
haha :)

2008-05-15 @ 16:59:55
URL: http://amelius.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har idrottsdag på onsdag jag! skönt att du är ledig imorrn:)

2008-05-15 @ 17:56:45
URL: http://manillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0