första föreställningen ikväll

God morgon. Jag vaknade för ungefär en timme sen, sjukt sent! Och det konstiga var att jag väcktes utav ett sms, jag var inte ens pigg just då. Det kan nog bero på att jag fått jättelite sömn den här veckan som gått. :) Jag tog nyss en efterlängtad dusch och eftermiddagen blir nog hemma. Om tre timmar tänkte jag dra till stadsteatern så man är där i god tid innan föreställningen börjar. Ikväll kommer Julia och Siham och kollar, mihi. Jag är rätt nervös faktiskt, det är ju första föreställningen inför publik för min del ikväll. Efter showen så ska jag och J dra iväg på fest i sunnersta, tror jag. :) Vad ska ni göra idag?

image210

bild från förra årets vårshow. (jag i mitten, haha). Här dansar vi Street (väldigt otydlig bild).

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Lycka till ikväll nu!!!

//

www.alexandrastyle.blogg.se

2008-05-24 @ 15:32:32
URL: http://www.alexandrastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0