forst. Valborg

Åh så trött jag är alltså! Gick och la mig alldeles för sent igårnatt för att orka vara pigg idag.. men det måste jag vara så det är bara att kämpa på. Så ja, gårkvällen blev halvt lyckad. Jag spenderade den med massa roligt folk faktiskt och sen blev det ju lite knas på slutet där när alla åkte ifrån mig, haha. Men det löste sig ändå. :) Måste tacka Tarek som pallade vänta med mig och ta samma buss hem, det var jättesnällt!

Nu är klockan sisådär elva och jag ska iväg och jobba klockan tolv. Hade nog önskat en hemma dag idag men det är skönt att få någonting gjort också. Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du ? :D

2008-05-01 @ 10:57:25
Postat av: Anonym

på ett café :)

2008-05-01 @ 18:37:35
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0