dansdansdans <3

Tjenisen! idag är vädret på samma humör som mig - riktigt bra! Jag har två dansuppvisningar idag igen och jag ska iväg mot stadsteatern om några timmar. Jag ska köpa med mig en pastasallad också tror jag så jag klarar mig hela dagen. Igårkväll var min första föreställning och det gick helt okej faktiskt. Kan ju alltid gå bättre. Siham och Julia var jättesöta och hade köpt varsin ros till mig. Jättekul att ni var där :) . Efteråt drog jag och J hem till mig och medan jag bytte om till festoutfit så slökollade vi lite på melodifestivalen. Eurovision är ju typ min grej, jag ser på det varje år (pinsamt men sant) och nu missade jag ju till och med slutet. Fast jag hann se Charlotte och jag tyckte iallafall att hon var jätteduktig! Men sen när jag såg på aftonbladet imorse så kom hon på 18(?) plats? sjukt dåligt. Jag tycker att Eurovision har blivit östeuropas grej nu, alla röstar ju på alla. Sjukt dåligt faktiskt. Hörde att Ani Lorak kom rätt långt också. Äsch, det är ju bara en tävling. Hoppas bara inte att Charlotte blev alltför ledsen.
Vi drog iallafall på fest i Sunnersta där man b la träffade på Isabelle Isaksson, Emelie, Isabelle W, Mohammed, Maher och fler. Det blev halvlyckat och vi satt på 00:22 bussen hemmåt igen, sedan sov J hos mig. Nej nu ska jag dra, håll tummarna för mig idag igen!

Min outfit igårkväll:

image211

mörkblå/svart mönstrad klänning - H&M
Halsband med stenar på - H&M
Strumpbyxor - Lindex

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till (:

2008-05-25 @ 12:42:38
URL: http://amelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0