25 grader sol & vindstilla

gah, det är så varmt att man storknar! Jag kom hem för ett tag sen efter att spenderat lite tid på stan med Emelie. Vi letade efter en avslutningsklänning åt mig och sen satte vi oss på Jalla och åt kebab. Fredags-dagarna är så otroligt sköna, speciellt i skolan. Bara chill-lektioner och sen vara ute på alla raster, it's nice. Sen blev det krig efter skolan mellan mig, Abir och Siham. Bara för att Abir sa att jag säkert skulle skriva om det här på bloggen så gör jag det. :) Det började med att Michael hämtade en rengöringsspray och sedan blev det vattenkrig. Ända tills Krille, vår vaktmästare, kom och sa till oss. Då fick jag och Abir moppa golvet.. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova borta. Puss hej

Kommentarer
Postat av: jenna

klaga inte på värmen! :D

2008-05-09 @ 21:04:41
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0