spa-morgon

god förmiddag där ute. Imorse vaknade jag vid tio-tiden eftersom Julia skulle upp och åka och klippa sig. Hon och Siham stannade kvar här över natten igår och det blev en tidig kväll, alla sov vid elva - tolv tiden. Den här morgonen har jag haft hemma spa! Någonting jag alltid velat prova på. Mamma hade vart på någon kryssning eller likande och köpt med sig till mig. Hon hade dessutom köpt fem stycken Dior parfymer och jag fick tre utav dem. I like them! Nu luktar man sådär gott också efter att ha använt massa krämer och tvålar.. mmm. 
   Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen, någon som har något förslag på vad man kan göra en Lördag? anyway.. jag ska äta någonting nu.


image81image82   image83

Mina nya Diorparfymer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0