slutet på en lång vecka.

söndagskväll igen då. En helg till har gått och imorgon är det tillbaks till skolan och då blir det annat än att sova länge & gå runt i mjukisbyxor, som jag har gjort idag iallafall. Mycket plugg den kommande veckan, rättare sagt två prov och en stor inlämningsuppgift. Lyckligtvis har jag redan börjar öva lite så det ska nog gå galant.
  Har spenderat min dag åt att läsa boken Den Osynlige av Mats någonting. Känner nu verkligen att jag ångrar djupt och heligt att jag inte läste på lektionerna och sparade det till sista dagarna. Fy, det ska inte hända igen! 
  Imorgoneftermiddag så blir jag nog hemma, pluggandes. Sen drar jag iväg och dansar klockan åtta till halv tio. Där har ni min måndag! Och ser man på, på torsdag fyller man femton också. Mycket händelserik vecka som väntar.. ohboy. Nej, nu ska iallafall jag krypa till kojs och då säger jag hejdå. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0