Rihanna live på Hovet.

Igårkväll var jag på Hovet för att se Rihanna, oj vilken show alltså! och vilken röst (fast vi tror hon sjöng playback). Hon var riktigt duktig och när hon kom fram på scenen gjorde det ingenting att man hade fått stå och vänta på henne i timmar i trängslet. Eftersom vi stod längst fram så fick man en hel del bra bilder också som kommer här nedanför. Adam Testa var där som förband eller rättare sagt förartist? Han var duktig han med men hans musiksmak är inte någonting jag skulle lyssna på så mycket. Fast jag diggar My Cool dock, riktig partylåt.
  När Adam spelat klart så blev det sjukt jobbigt. Vi väntade en timme på att henne och det var alldeles jättevarmt, trångt och man blev nästan svimfärdig. Som tur var så gick de snälla vakterna runt och gav en vatten då och då. Liten besvikelse var väl att Chris Brown inte kom in som gästartist, det var lite snålt av honom med tanke på att han var i stockholm (enligt rykten). Menmen, man kan inte få allt och min  kväll blev iallafall mycket lyckad!

           

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka var du där med :)?

2008-03-13 @ 18:19:18
Postat av: Anonym

Jag åkte dit med Siham men vi var med Jossra, Hayat, Peyman, Madde, Olivia, Wafa och Lalesh där :)

2008-03-13 @ 21:17:16
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se
Postat av: Anonym

var också där!
satt dock på läktaren.
ängrar att jag inte var nere vid scenen..

2008-04-24 @ 21:20:21
URL: http://amelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0