packning..

åh, det blev ingen färgning. Ingen hade orken eller lust, haha. Så just nu sitter jag här och försöker komma på vad jag ska packa tills imorgon. Det går inte frammåt kan jag säga.. Har bara kommit på kudde och mjukisbyxor, sen dog min fantasi. Men när jag ändå sitter här så kan jag passa på att tipsa om Elin Klings blogg som jag följer dagligen! Hon har sin blogg på http://www.kanal5.se/, och jag tycker iallafall att det är jättekul att läsa den. Litet tips bara :) Och dessutom så har hon grym koll på kläder och mode också, duktig tjej!

image77
världens osexigaste kvinna? jag har svårt att hålla med..

I min tråkighet surfade jag in på aftonbladets hemsida dessutom och jag hittade en artikel om underbara Sarah Jessica Parker. Här är också en tjej med stenkoll på mode och som tydligen blivit utsedd till världens mest osexigaste kvinna i en herrtidning. Usch vad elakt sagt! Hon hade tagit jätteilla upp också, men liksom vem skulle inte göra det?

Någonting att glädjas åt är att Sex and the city blir en film! Precis, de fyra Manhattanboende kvinnorna kan vi se på biodukarna nu till sommaren. Mm, jag längtar!

image78
Sex and the city på långfilm

Kommentarer
Postat av: Amanda

oh noh! pinsamt att bli utnämnd till den osexigaste kvinnan vill jag lova..
personligen tycker jag inte att hon är speciellt snygg, men jag är rätt säker på att det finns grymt mycket fulare människor där ute :P

2008-03-27 @ 23:05:02
URL: http://amandanotrica.blogg.se
Postat av: Anonym

ja men visst? det lär ju inte vara kul. Nej precis, det lär ju finnas mycket osexigare människor ;P

2008-03-28 @ 14:27:20
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0