One Tree Hill tillbaka

åh vad irriterande det är när man har skrivit ett blogginlägg och sedan pajar datorn ihop! men, nu kör jag igen och får väl försöka att minnas så bäst jag kan vad jag skrev tidigare.
  Ja, här sitter jag då en måndagseftermiddag med min feber/förkylning/jätteontihalsen och har vart hemma från skolan idag. Ironiskt nog så önskade jag för ungefär en vecka sen att jag skulle bli sjuk så jag slapp gå till skolan men nu när jag sitter här så inser jag att jag häldre är i skolan och får vara social än att sitta här i min ensamhet med ingen annan än mig själv. Jag har faktikst inte pratat med någon på länge, fast tur är väl det eftersom min röst är skrämmande just nu.
   One Tree Hill nörd som jag är, så var det en helig dag igår när den efterlängtade nya sesongen började sändas. Nu är alla karaktärerna fyra år äldre och det blir ju lite annat då. Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker mer om att följa deras liv på High School än nu, när de är vuxna, hm..
  En stor besvikelse var iallafall Nathan, ja menar vad har hänt med honom? han har ju blivit läskigt. Bara han inte blir som Dan, vad som helst men inte det! Trots besvikelsen med honom så jämnar allting upp sig så fort man fick lära känna hans otroligt underbara son, Jamie (spelad av Jackson Brundage). Sötare unge har jag inte sett på länge. Jag slänger in en bild så ni får se sötisen här. Nu är det gamla Grey's avsnitt på tv, hejdå!
   
image66

Kommentarer
Postat av: Amanda

VAVAVAVAVAVAAVA??? OTH!!! när går det?
jag fattar inget, har de hoppat över 4 år bara sådär? :S

2008-03-22 @ 21:50:03
URL: http://amandanotrica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0