home, sweet home

tja! jag har inte bloggat på några dagar som ni kanske sett eftersom jag var i Vittinge, ute i Marcus sommarstuga som jag skrev om tidigare. Kommer precis därifrån och har börjat packa upp lite lätt och usch vad jag fryser! Vi åkte nämligen moped därifrån vilket blev ruskigt kallt. Den lilla turen ut dit blev faktiskt lyckat, tycker jag, om man bortser från gårkvällens händelser.. man kan ju säga att en del fick i sig lite mer de borde. Tycker synd om Macki men vi lyckades städa och fixa det mesta till slut. Dit drar vi igen i sommar när det blivit lite varmare!
  
I onsdags, precis innan vi åkte, så var jag i Stockholm som jag kanske också har nämnt. Blev en heldag med mamma vilket var väldigt trevligt. Fika på ett mysigt café, shopping och slutligen lunch på Kungshallen, ja menar det kan ju inte bli bättre? jag lyckades hitta min vackra balklänning också. Stort plus!

Ikväll blir det att träffa Julia som jag inte har träffat på en vecka. Det blir antagligen mycket prat och så ska jag färga håret också, ska bli spännande att se. Jag lägger upp reslutatet i bildbevis här senare :)

image80
vi drog en pose bakom Jockes och Simons moppar

Kommentarer
Postat av: Philip

Vadå framför? ni står ju bakom...

2008-04-12 @ 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0