fredagsförmiddag

Gårdagens försök att bli frisk fungerade inte så bra som jag trodde. Jag hade tvingat mig till skolan eftersom det var sista dagen innan påsklovet och jag hade vart borta för mycket. Dessutom skulle jag göra nationella muntligt i matte så det var liksom en självklarhet att jag skulle dit. Joväl, skoldagen klarade jag av och sen drog jag iväg till Lundellska för att träffa Emelie och vi åkte hem till henne för att planera kvällen (som det inte blev mycket utav). Väl hemma hos emelie blev jag ännu mer förkyld än vad jag vart innan och det började rinna tårar ur ögonen och sen helt plötsligt försvann smaken på allt jag åt. Jag insåg att jag kanske inte hade blivit riktigt frisk än så jag begav mig hemmåt vid tio-tiden kanske, somnade plums i min säng och vaknade inte förräns ungefär nu, halv tolv.
   Då åsterstår det att se hur sjuk jag tänker vara idag och om det är någon mening av ge sig ut någonstans. Usch, jag har sagt det många gånger den här veckan och jag säger det igen - jag hatar att vara sjuk!
  
Åh, jag måste också bara dela med mig av min underbara dröm jag drömde inatt. Jag drömde att jag hade vart på en till Kent konsert och att efteråt träffade jag på Jocke Berg & han pussade mig! det var den underbaraste drömmen och varför, varför, varför var jag tvungen att vakna upp? ibland hatar jag att drömmar bara är drömmar. Fast lite tur var det eftersom i drömmen hade någon snott min & Julias väskor och jackor..
   På tal om Julia så åkte hon iväg till fjällen imorse, den lilla filuren. Hoppas hon har det bra här uppe!
Nej, nu ska jag göra annat. Hejdå & önska Miran grattis på sjuttonårsdagen! :)

Kommentarer
Postat av: Viika

Ha en trevlig fortsättning på dagen och Glad Påsk! :)

2008-03-21 @ 11:57:22
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Anonym

haha måste varit något speciellt med denna natt, jag menar båda hade fantastiska drömmar, HAHA.

2008-03-21 @ 12:10:13
URL: http://matildabohlin.blogg.se
Postat av: Anonym

Detsamma, glad påsk :)

2008-03-22 @ 15:04:31
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0