forst. på långfredagen

äntligen blivit lite piggare! blev sjukt less på att bara vara hemma så jag drog ner på stan med Sofia som var lika sjuk som jag. Väl där nere insåg vi att inga affärer lär vara öppna nu när det är långfredag. Bittert för oss men vi klagade inte, vi satte oss på McDonalds istället. Där träffade vi senare på Johannes, Andreas & co. När vi hängt lite med dom drog vi hemmåt & Maria är på väg hit. Måste dra iväg och mata någon grannes katt också eftersom min mamma inte pallade. Kvällen blir myyskväll med filmen Hairspray och påskgodis.  På tal om påskgodis har min mamma slagit på stort. Vi ska alla få varsitt stort påskägg imorgon, ett aning mindre ikväll & resterna som blev över med godis ligger i en fet skål på köksbordet. Hon tyckte att det skulle fungera som en refill som man kan gå och fylla på så det aldrig tar slut, haha crazy woman. Nej nu ska jag iväg till kattskrället, uppdaterar senare om vad jag tyckte om filmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0