födelsedagsfirande

Igår var nog den skönaste dagen på länge. det började med att jag slutade sisådär tio över nio på morgonen. Jag och Julia drog ner på stan och åt. Vi tänkte åka och hälsa på Gottsundaskolan men det blir nästa vecka istället :)
  Senare gick vi ut en massa tjejer och åt på Dragon Palace. Det blev den lyckad middag, riktigt kul.
Vi drog sen vidare till en fest i Svartbäcken som var helt okej. Lite för lite folk kanske men några emos kom förbi, haha. Vi drog hem med halv två bussen och jag kan säga att mina fötter inte mår bra idag!
    Imorse var jag dock tvunen att gå upp halv tio eftersom jag skulle träffa min käre mormor på stan. Efter ett snabbt besök på skoaffärer så fick jag tre par och begav mig hemmåt. Väl hemma var det dags att fixa iordning för mitt kalas jag skulle ha med släkten. Det var kul faktiskt och de gick nyss. Snart ska jag iväg och se på Melodifestivalen med min käre pojkvän :) hejsvejs!

Bilder från Dragon Palace
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0