en död söndag

åh kors i taket vad trött jag är just nu. Emelie gick precis efter att ha sovit över här inatt, det är inte varje dag man är med henne så det var skoj. Igårkväll var jag på en riktigt mysig tjejmiddag hemma hos Amanda Notrica eftersom hon fyllde 16. Och när det är en sweet sixteen så är det självklart massa rosa! Det var rosa överallt, jättefint hade hon gjort. Det bjöds på förrätt, mellanrätt & efterätt och sen fick vi göra rosa armband också. Hon hade tillochmed gjort sin egen glass till efterätten! Vi kom alla överens om att Amanda borde bli festfixare. Så ja, efter en riktigt lyckad tjejkväll åkte jag vidare ner mot stan för att träffa Julia, Emelie och Simon. Vi drog vidare på fest i Sävja där det var mycket folk. Där träffade man på Paula, Michelle, Madde, Jennyfer och mångamånga fler. Det var jättekul att träffa alla, speciellt Paula som man inte har sett på ett tag! Festen var helt okej men jag var inte på festhumör, var med Hallo typ hela kvällen istället, det var verkligen inte igår :) så kvällen blev lyckad ändå.
  Vi hann med sista nattbussen hem och halv fyra var man hemma i sin sköna säng igen. Idag blir det att plugga spanska och sen får man se vad man hittar på senare. Pusshejdå.

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0