Busy day

paus i One tree hill, nu fick jag tid att blogga lite. Gårkvällen hos Matilda var jättemysigt, vi satt uppe och pratade hela natten, jag har saknat dig jättemycket. Vi får sluta hålla på såhär som vi gör, och på riktigt den här gången!
Lunchdejten med Isabella och Sofia fick ju inte precis som planerat eftersom det var stängt. Vi satte oss på donken istället och pratade i tre timmar så det blev lika lyckat ändå. Senare ikväll kommer de hit och vi ska ha filmkväll. Vi ska se Hairspray som jag inte lyckades se i fredags med Maria eftersom vi glömde bort det helt. Marcus var förbi här nyss också och hämtade täcken och sånt som han skulle åka ut med till hans landställe, dit vi ska på torsdag. Det kommer nog bli jättekul, det.

Jag hittade en jättefin kavaj, en kortare modell, på H&M i fredags som jag ska skaffa mig nu på onsdag när jag beger mig till Stockholm. Det är en sådan på bilden, fast i vitt istället. Åh, jag vill bara ha den nu!

image75  image76
Snygg, va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknat dig med

2008-03-23 @ 20:11:07
URL: http://matildabohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0