Vad var det jag sa?

Vann spanien EM eller? Ja men precis, det gjorde dem ju. Första gången jag har rätt känns det som, haha. Jag kan inte säga att jag hållt på dem under EM-tiden men nu inför sista matchen gjorde jag det iallafall. Och just nu håller jag på att bli gaalen! Slutintagen till hösten är nu klara och man kan logga in och se om man har kommit in på sitt gymnasie och SJÄLVKLART har jag inget lösenord. Vi fick ju reda på om vi hade kommit in preliminärt i våras men nu gäller det på riktigt alltså. Och OM jag är nervös.. Calle berättade idag att intaget på Journalistik på Rosendal hade höjts från 240-nånting(?) till 270! Är så rädd att det har höjts på frisör också. Vet inte om jag kommer så långt på mina 260 poäng då.. Äsch det återstår ju att se. Man får brev hem i brevlådan den här veckan men jag tycker i.n.t.e om att vänta. Nej, nu ska jag ringa min Christoffer och sedan ska jag sova :] natti natti.




tack för målet, snygging.


Kommentarer
Postat av: calie

JAG HAR INTE HELLER LÖSENORD :O

hur gör man då?:O<3

2008-06-29 @ 23:02:47
URL: http://carolinewestlund.blogg.se/
Postat av: siham

nej bangar inte !

if i had the cash , then yeas :P

2008-06-29 @ 23:23:43
URL: http://sihammatowo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0