trött, tröttare, tröttast

Hej där ute. Klockan är elva och jag kände absolut ingen motivation till att gå till skolan idag. Egentligen började vi tio men vi drog en stejk mot lektionerna, haha. Balen igårkäll blev.. ja vad ska man säga, halv kul faktiskt. Jag hade haft så stora förväntningar om den och sedan blev det inte kanske lika bra som man trott. Det var faktiskt lite tråkigt men.. den dög. :) Lärarna hade skrivit två låtar till avgångsklasserna och då kan jag säga att man var nära på att gråta! Usch, jag vill inte lämna Valsätraskolan. Alla var jättefina också och det kändes annorlunda att se alla i finkläder i skolan eftersom man alltid har vanliga kläder där. Efter balen drog iallafal jag, Julia och Abir hem till mig och bytte om till lite bekvämare kläder för att sedan dra mot sunnerstagropen som senare blev graneberg. Efter"festen" = misslyckad. Den var inte kul alls, haha. Vid två-tiden drog jag, Chris, Mohamed och Raoas därifrån och sen stannade jag hos C ett tag tills A & J ville dra hem därifrån. Vid fem var jag hemma imorse och sov skönt i min säng, vilken kväll alltså.

Idag ska jag & J färga hennes hår och sedan fixa till mitt också. Det känns skönt att bara vara hemma och göra tjejgrejer idag, känner ingen ork för någonting annat. Ikväll kanske jag ska till C igen. Ha en trevlig dag, alla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man få koden till din bilddagbok?
varför är den låst, tråkigt att du gömmer bilder på en mycket fin tjej

2008-06-05 @ 19:14:31
Postat av: Johanna

Det var kul att servera iaf. Ni var skitsöta!

2008-06-08 @ 14:12:06
URL: http://ramstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0