trött torsdag

God kväll eller det kanske blir natt? Klockan slog precis över till fredag och nu tänkte jag blogga om vad som hänt denna dag. Ja, jag vaknade iallafall upp hemma hos C och det var inte helt fel. Eftersom jag somnade vid fem på morgonen och jag skulle upp vid tolv så vart det världens segaste dag. Jag har vart så sjukt trött! Cyklade hemmåt därifrån vid ett-tiden och som vanligt tog det jättelång tid att säga hejdå, haha. Jag drog ner på stan och klippte mig och gjorde några ärenden. Julia kom ner och mötte mig och sedan drog vi hem till mig. Vid åtta-tiden somnade jag bums på min säng och blev väckt av en massa sms vid halv tio. Nu ska jag dra och sova snart igen men ni får ha det så bra och god natt på er allihopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0