Tisdag den sjuttonde juni

God eftermiddag där ute. Idag har jag vart på jobbet igen och det var faktiskt rätt kul. Börjar lära mig nu hur saker och ting går till där borta. Fett drygt att gå upp klockan sju dock men vad ska man göra liksom. Ska gamlisarna ha frukost så ska dem. Efter att ha jobbat där till två så är jag helt trött, orkar ju inte göra någonting nu så jag blir bara hemma resten av dagen. Ska nog se sista avsnittet som jag har på datorn av Gossip Girl. Alltså det är ju för spännande! Hatar Georgina Sparks, die bitch die. Okej... jag börjar nog bli lite för insatt. I övermorn åker vi iväg ju.. usch vad jag inte vill. USCH. blä. Nej nu ska jag vänta tills What about Brian börjar. Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0