Söndag 8 juni

God kväll :) gud vad jag egentligen behöver sova just nu. Ska ju upp tidigt imorgon eftersom det är skola igen efter nästan en hel vecka utan lektioner. Otroligt skönt har det vart men nu måste man tillbaks igen. Det känns inte så jobbigt dock eftersom det här två sista dagarna är mina absolut sista på högstadiet. Jag tycker att det är jättesorligt. Usch, kommer aldrig klara av avslutningen. Idag var jag i Graneberg igen iallafall. Har blivit mycket bad de senaste dagarna faktiskt och har nog fått lite färg också. Det blir ju lite knasigt och sådär med bloggandet när man är ute så mycket. Man får helt enkelt inte tid till att spendera lika mycket tid på bloggen som man hade innan. Jag ska försöka mitt bästa att hinna med i sommar iallafall. Imorgon ska jag hem till C efter skolan (igen) haha. Får se vad vi hittar på då. Blir säkert något kul iallafall :] och på tisdag måste jag klippa mig! åh, får inte glömma bort att boka tid imorn. Och att ringa till Lennart på sommarjobbet.. oj mycket som behövs göras imorn. Ni får påminna mig :) God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0