Söndag 1 juni

Morsning. Ja, jag lyckades vakna sent idag med. Tråkigt alltså! Jag gick direkt ut och la mig i solen igen och nu tog jag en paus för att blogga lite och göra fruktsallad till min lillebror för han är sjuk, stackarn. Idag kanske vi drar iväg och badar i Graneberg eller Vårdsätra, får se vilket det blir och om det blir av. Jag har faktiskt inte tagit mitt första dopp ännu den här somarn och om jag känner mig själv väl så vet jag att det kommer ta ett tag till.. Jag tycker nämligen inte alls om att bada i sjöar och liknande, haha. Det är så kallt och sen så känns det som att barnen som går runt på "strandkanten" har kissat i vattnet och det får mig att ännu mindre vilja hoppa i. Haha, och sen så finns det ju fiskar. Jag är livrädd ända sedan den där pojken fick sin tå avbiten av en aborre. Usch nej.. jag håller mig nog uppe på land i sommar.

Jag måste ju berätta lite om gårkvällen också känner jag. Det blev helt okej faktiskt. Jag kanske inte var på topphumör och eftersom jag inte hade druckit någonting heller så var jag nog inte världens roligaste att vara med, haha. Simon sa nyss att jag var emo igår.. det vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om men jag var iallafall inte på fest humör ;D. Men folk verkade iallafall ha det kul så det blev faktiskt lyckat. (Det känns som att texten jag just skrev lät jättkonstigt men aja.) Jag tog iallafall bilder och de kommer upp senare. :) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0