sex and the city maraton

Hej där ute! Just nu är jag på strålande humör och jag vet inte riktigt varför. Är egentligen helt depp eftersom jag åker imorgon. Det kommer rent utsagt suga att vara utan Chris men jag får försöka att stå ut helgen ändå. Var hemma hos honom idag efter jobbet och det var lika kul som vanligt. Just nu sitter jag och lyssnar på Coldplays Violent Hill som jag precis laddat ner. Jag måste lyssna in den några gånger, tycker att den är bra. Måste också fixa in musik på mobilen till resan imorgon och dessutom har jag inte hunnit packa heller. Nej, det blir mycket att stå i imorgon.

Det var Sex and the city maraton på tv3 ikväll från 19.00 till .. ja för ett tag sedan, haha. De visade gamla avsnitt ur serien som vi tittare har fått rösta fram under förra veckan. Jag missade att rösta och missade faktskt också att titta ikväll eftersom min pojkvän inte tycker särskillt mycket om det, haha. Det blev fotboll istället. Men jag lyckades se de två sista avsnitten som gjorts av SATC, de är ju nästan de bästa. Jag vet inte hur många gånger jag sett det allra sista "An american girl in Paris" men jag totalt avgudar det.


Carrie & Mr Big - det är det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0