musik <3

Vet ni vad jag tycker väldigt mycket om? Jo, ansiktsmasker. Jag använder dem minst en gång i veckan och har många olika hemma. Det är så skönt alltså man blir så fräsh efteråt! och anledningen till att jag skriver om det är för att jag kom på nyss att jag skulle använda en. Så just nu sitter jag med en lermask och det ser bildligt talat ut som lera. Ni kan tänka er hur läskig man ser ut så alltså. Min mamma har hoppat till flera gånger när hon kommit in på mitt rum när jag haft den på mig, haha. Jag har lyssnat på Coldplay och massa annan underbar musik hela kvällen. Ibland är musik det allra bästa som finns, det tycker jag iallafall. Och det är sjukt hur mycket vissa låtar kan betyda mycket. Ja, iallafall. Nu sitter jag och väntar på att Sex and the city ska börja på TV eftersom de visar två avsnitt varje vardagskväll från 23.00 till 00.00. Härligt tycker jag! då hinner man bli lagom trött också så somnar man efter det. Ska nog stänga av datorn nu och försöka få tag på Chris. Imorgon blir det jobb igen (bara fyra dagar kvar nu.. yaay) och sen ska jag hem till pojkvännen :] god natt på er.



söte Isabelle idag på fiket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0