min stora passion

är numera klänningar! somriga, korta, i olika modeller - jag älskar dem! Jag såg på blondinbellas blogg att hon hade länkat till http://www.stylebystars.com. Jag kollade in hemsidan och gud vad fina klänningar jag hittade. Och billiga också! Jag hittade några som jag tyckte speciellt mycket om. Här är några:

 
Beige slimmad tubklänning med anpassningsbara axelband


Svart klänning i satin. Sienna Miller har en liknande
 
Gul supersöt klänning. Eva Longloria har burit en liknande

Vit slimmad klänning med dragkedja där fram. Haylie Duff äger en liknande

Snygg klänning med anpassningsbara axelband. Nicky Hilton och Hayden Panettiere har sådana,



Och här är min stora favorit. Kolla hur söt den är alltså! Helt underbar. Jag funderar starkt på att beställa den.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitfina!

2008-06-12 @ 14:02:04
URL: http://ramstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0