måndag 2 juni

God kväll där ute! idag har jag knappt hunnit vara hemma någonting, vilket förklarar till varför jag bloggar så sent. Direkt efter skolan drog jag ner på stan med Julia (som vanligt, haha). Vi åt på cupido och strosade runt litegrann. Sedan skjussade hon hem mig och jag drog iväg till en lokal i gottsunda för det skulle planeras vår bal-efterfest. Nja, mycket planering kan jag ju inte säga att det blev men jag tror den kommer bli lyckad ändå. Balen är ju alltså i övermorrn, det är ju sjukt lite kvar. Ser verkligen fram emot den :)

Idag hade vi musiktävlning i skolan. Alla niorna tävlade ju och vi kom på andra plats. Det blev inte värsta seriösa tävlingen och det är jag rätt tacksam för också, haha. Imorgon är det fotbollscup på valsätra ip och vi ska möta Tiunda, Tunaberg och Stenhagen. Själv ska jag inte vara med och spela. Det blir nog att jag & J hejar på, på läktaren. Då kan man ju passa på att sola lite också, alltid bra. Godnatt!

image237

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0