lista.

jag bestämde mig för att bjuda på mig själv lite och här kommer en sån här jättetråkig lista. Finns inget tvång att läsa, haha :)

Favoritcafé: Waynes Coffé, förutom deras priser.. (haha)
Favorittidning: SOLO, helt klart. Möjligtvis VR ibland
Bästa saken som händer i sommar: att få spendera den med vänner, sena utekvällar och Gotland
Favoritplagg i garderoben just nu: korta shortsen, passar till allt

Byter gärna garderob med: Nicole Richie, snälla?
Vanligaste färgen på mina kläder: Vanligtvis svart

I sommar kommer jag att gå klädd i: bikini och somriga klänningar
Men absolut inte i: Fjällrävenjackor?
Byxa eller kjol: Byxa måste jag nog säga
Sminktips till allmänheten: Sov länge, drick mycket vatten och var utomhus - då slipper du sminket
Senast utlästa bok: Ojoj.. det var längesen (pinsamt)
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt..
Mig själv med tre ord: Glad, skrattig, snäll (hoppas jag)
Jag tränar: dans men nu är det sommaruppehåll
Jag ville bli när jag var liten: sångerska
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Pigg
Är det nåt du absolut inte äter: Vårrullar
Kläder just nu: underkläder
Vad sa du senast:  "Vadå för nåt?"
Fisk eller badkruka: Badkruka!
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du nåt instrument:
Nej men har alltid velat spela piano
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, helt klart
Sparare eller slösare: Jag sparar
Bästa film: Titanic kan man se hur många gånger som helst
Har du några homosexuella vänner: Ja då
Tror du på mirakel: nae.. kan jag nog inte säga att jag gör
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det tror jag faktiskt
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ett eller två
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: På magen, ja
Snarkar du? Nej, det har ingen sagt att jag gör
Stjärntecken? Fiskarna
Rädd för insekter? Faktiskt inte
Äckligaste insekten: stora insekter kanske
Största svaghet: att jag tar åt mig åt saker jag inte borde & att jag faller för lätt för folk
Det här är jag bra på: att skriva artiklar och uppsatser, faktiskt :)
Bästa bok? "Det ska bli ett sant nöje att döda dig", av Magdalena Graaf
Vad vill du jobba som? Journalistik, skriva och sådant.
Chips, morötter eller godis? Godis, heltklart.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Kanske piercar mig någonstans någongång
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Oftast stökigt
Gungar du på stolen? Nej men snurrar
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Gillar du att sjunga? jag älskar att sjunga!
Anser du att du är stark? Skulle nog vara fel om jag ansåg det.. haha
Använder du knark? skulle aldrig falla mig in
Kaffe, te eller inget? Inget
Har du en besatthet? Att ha folk omkrig mig


Kommentarer
Postat av: Lena

vad är badkruka för nått? haha

2008-06-09 @ 20:38:21
Postat av: Mathilda

haha när man inte badar :D

2008-06-09 @ 22:01:34
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0