Gossip girl

God kväll! jag sitter helt uppslukad i Gossip Girl och tog just en paus i tittandet för att borsta tänderna osv. Det är ju så spännande alltså man vill bara se mer och mer! Klockan börjar bli lite för mycket dock och jag måste upp i tid imorgon för att börja sommarjobbet. Det känns verkligen inte frestande att ställa klockan på åtta men måste man jobba så måste man. Idag har jag vart nere på stan med J. Vi passade på att sola lite eftersom solen inte verkar vilja synas utomhus. Jo jag vet, lite fake känns det ju att sola solarium på sommaren men ibland får man. Sedan gjordes det lite fler ärenden och vi drog hemmåt. Imorgon ska jag träffa Emelie innan hon åker till Mallorca den lyckans tjejen. Puss



är dom inte adoreable?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0