fredag den trettonde.

Hallå där! Mitt internet har vart knasigt hela dagen så jag har inte kunnat blogga, tråkigt, tråkigt. Idag kom Julia förbi mig på förmiddagen och vi cyklade ner på stan för att shoppa lite. Det var ju faktiskt ett tag sedan man gjorde det. Efter några timmar nere på stan drog vi oss hemmåt och jag började fixa mig inför kvällen. Det var nämligen middag på en Italiensk restaurang med hela släkten för att fira mina kusiners mammas födelsedag och att jag gått ut nian och sådär. Jag fick jättefina presenter; ett par örhängen, presentkort på ett spa, en bukett rosor, en heldag med mamma i stockholm (haha) och så fick jag i present att få åka till ett ställe och ta riktiga modellbilder. Det ska faktiskt bli jättekul!

Efter middagen drog jag hem till Mansors farbror och där var också Chris, Isabella, Perre och Oskar. Så det blev lite att titta på fotboll och sånt. Kom nyss hem därifrån och nu ska jag prata med älsklingen i telefon. Puss godnatt


mina fina presenter. Mamma hade ramat in mitt betyg också, haha!

Kommentarer
Postat av: calie

modellbilder?! Fyfan va kul! när då? :)

2008-06-14 @ 00:44:33
URL: http://carolinewestlund.blogg.se/
Postat av: Mathilda

ja, det blir kul :) Jag vet inte än, har inte bokat vilken dag ännu

2008-06-14 @ 13:16:43
URL: http://mathildhedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0