fotbollsfeber

God kväll kära läsare. Just nu sitter jag med väldig magont efter en stor skål godis som jag ätit upp.. haha. Ibland har man såna dagar också! Jag saknar värmen och solen just nu. Det bara regnar här i Uppsala. Blää. Ikväll var jag och Chris hemma hos Pjer och såg på Sverige - Spanien och det blev förlust för er som inte såg den. Dom jäkla spanjorerna gjorde mål i sista minut. Äsch, vi tar Ryssland! Jag kan faktiskt inte förstå själv varför jag är så insatt i EM detta år. Har aldrig intresserat mig innan faktiskt, haha. Det verkar som att hela Sverige har fotbollsfeber just nu. Till och med min mamma satt hemma och såg, det förvånade mig! För min mamma + fotboll går verkligen inte ihop.

Det blev att dra hem tidigt ikväll och det har jag ingenting emot. Förut hade jag faktiskt fått panik av att vara hemma vid tio en lördagkväll men nu tyckte jag att det var rätt skönt. Nu är det bara en dag kvar tills jag börjar sommarjobba också och det känns ju lite tungt. Får försöka tänka på pengarna eller nåt. Nästa helg är det midsommar också och jag fick veta igår att vi skulle åka till Hedemora.. jag kan verkligen inte förklara hur mycket jag inte vill det! Vi ska vara borta från torsdag till söndag. Får se hur jag klarar av så många dagar utan Chris :( det går ju bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0