Fikadejt

Shoisen. Nu har jag slutat för dagen. Therese var jättesnäll och lät mig gå tjugo minuter tidigare så nu ska jag fräsha upp mig lite och dra ner för att träffa Isabelle Isaksson på stan halv fem. Vi ska gå och fika och kan tänka mig att det kommer ta ett tag, var ju så längesen vi sågs. Blir nog mycket tjejsnack och det är alltid mysigt :] Imorse kändes det verkligen inte kul att gå upp sju och åka till jobbet eftersom det spöregnade verkligen! Jag hade paraply och luva och jättemycket kläder men ändå blev jag helt genomblöt. Självklart hade jag inga ombyteskläder heller så jag fick gå runt i byxor så blöta så man kunde krama vatten ur dem. Kul alltså! Satt och frös hela dagen också. Blä. Men nu är det iallafall lite finare utomhus och det tackar jag för. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0