den stora dagen

för idag är det niornas BAL! jag och Julia är nog de som har laddat upp mest för det här, vi är sjukt taggade inför kvällen. Just nu lockar Julia håret och jag fixar naglarna, riktiga mysiga tjejgrejer :) klockan fem har hon tid på Face och jag på Creative makeup för sminkning och av en slump fick Marianne och Rebecka tid på samma ställe samma tid som jag ;D ska bli jättekul. Kvart i sju kommer bästis Abir hit och hämtar upp mig och sen är det bal + efterfest. Jag kommer antagligen hem väldigt sent inatt så jag bloggar imornbitti istället. puss

Kommentarer
Postat av: M

hoppas du får det bra på balen :) du får visa bilder sen x)

2008-06-04 @ 22:23:25
URL: http://moobbad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0