dålig uppdatering

Ja, jag har ju vart lite kass på att uppdatera på senaste tiden men det ska det för sjutton bli ändring på! Har haft lite fullt upp men nu ska jag ta det här på allvar igen och uppdatera lite oftare. Kan ju börja med att berätta om helgen lite kort. I fredags tog och jag Siham den ulitmata tjejkvällen hemma hos mig. Jag var ensam hemma och vi hade laddat upp med nagellack, ansiktsmasker, fotbat, fotscrub, godis, fimer osv. Ja menar, kan det bli mera tjejkväll då? Riktigt trevligt hade jag iallafall och det blev mycket prat som vanligt. Tack för det! Igårkväll åkte jag och Rebecka hem till Marcus och Chris och så hade vi filmkväll. Det vart riktigt trevligt :] fast det var dock inte lika trevligt att cykla hem två på natten i kylan! Nej, det var inge kul men tur att man hade trevligt sällskap! Nu ska jag och Calle som jag inte sett på ett tag ta en promenix mot Centrum. Puss!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0