will miss you much

Hej det här blir ett kort inlägg för jag är jättetrött och irriterad. Var just hemma hos Chris och jag var tvungen att komma hem jättetidigt p ga min otroligt jobbiga mamma. Så nu är jag sur och vägrar prata med henne på hela veckan, det har jag sagt iallafall. Ska ringa Chris och prata lite innan jag går och lägger mig också. Åh vad jag kommer att sakna honom :( han är världens bästaste pojkvän. Och så hade han köpt tre röda rosor till mig idag också. Kunde inte få bättre än dig, älskling. Och självklart kommer jag sakna alla mina kompisar,speciellt matilda :] haha det känns lite överdrivet eftersom jag bara ska vara borta en vecka men det känns så långt till nästa lördag... aja god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0