vet ni? vet ni?

och vet ni vad?? Jag har äntligen hittat min soulie som vill gå med mig på Coldplay! :D Johanna Levine, äntligen någon som förstår att man gör vad som helst för att se dem, haha. Vi har ringt en snubbe i Stockholm och ska möta honom för att köpa biljetter då han sålde dem på blocket. Det var slut på ticnet! Iallafall dem bra platserna precis framför scenen och det var just dem han sålde. Så näst-nästa vecka ska jag och mamma åka och möta upp honom och köpa dem! Kan ni gissa hur lycklig jag är just nu eller? :D yaaay!



åh Chris Martin, snart ser jag dig live!

Kommentarer
Postat av: johanna levine

gumman I can hardly wait, åååååååååååååååh! <3

2008-07-05 @ 17:33:50
Postat av: Mathilda

inte jag heller! :D aaaaahh <3

2008-07-05 @ 17:50:36
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Olivia

mina underbaratse carolin och alice ska också på coldplay :) hoppas ni får det jättemestast roligt!! :D

2008-07-09 @ 10:17:38
URL: http://goescrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0