uppe i tid

Hallå där! den här morgonen är jag uppe i ovanligt god tid. Eller okej, om inte Chris hade väckt mig så kanske jag hade sovit en aning längre.. Men nu väntar jag på Matilda och sen ska vi iväg till Graneberg. Man måste ju passa på när det är sånt stålande väder :] det blev inte mycket bloggande igår för jag vart för trött igårkväll men jag spenderade kvällen med Becka och Majan och det var trevligt som vanligt. Vi köpte med oss chips och såg på one tree hill & liten bit av the ring hemma hos mig. Och sen fick Becka sin present av mig också :] Ikväll har hon födelsedagsmiddag och den ser jag fram emot med. Har dock inte hunnit bestämma mig vad jag ska ha på mig men det löser sig väl. Puss, hej och ha en trevlig sommardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0