tråkigt

det här sommarlovet är ju typ inge kul alls. Jag har verkligen insett det nu. Man gör ingenting speciellt och dagarna bara går och ser likadana ut. Förra sommarn var mycket roligare än iår, det kan jag lova. Jag vill att det ska hända någonting och det ska hända nu! Jag skulle verkligen vilja flytta just nu. Vi skulle få samtal igår om vi fick en lägenhet inne i stan och vi var på andra plats i listan (!) men självklart fick vi inte den. Jag blir jättesur, ville verkligen flytta dit. Det var en stor lägenhet mitt emot Katedralskolan. Jag skulle fått större rum + egen fransk balklong + egen toalett + egen walk in closet! Går det att bli bättre eller? Jag har fantiserat om den där garderoben sedan jag fick reda på om lägenheten. I want it :( men nu fick någon annan den och vi får bo kvar i det här tråkiga, mini huset. Nej, jag behöver lite action och jag behöver det NU.


det skulle inte vara helt fel att ha Nicole Richies walk in closet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0