tisdag

Hallojsan. Just nu håller vi på för fullt och planerar tjejkvällen imorn som kommer att hålla till hemma hos mig. Jag känner på mig att det kommer bli riktigt kul faktiskt. Fem sjukt roliga, pratglada tjejer + 2 absolut vodka, det kan ju inte gå helt fel va? haha. Och dessutom var det flera månader sen någon utav oss drack så det är bara ett plus!

Imorse kom Matilda till mig igen. Vi skulle egentligen till Graneberg och sola hela förmiddagen men eftersom vi kan vara otroligt lata ibland så blev det bara chillerill ute på min altan i mina solstolar. Vid två cyklade jag iväg hem till min pojkvän som är världens bästa :) Har vart där hela dagen och kom hem vid tio ikväll eftersom han jobbar, han. Har haft jättkul och kan verkligen inte förstå hur jag ska klara av en vecka utan honom nu när jag åker på lördag. Bu :/ men nu ska jag sova! godnattis


bild från fest hos emelie för nån månad sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0