tillbaks till tjejerna

Tjo hej! Jag har superduper ont i magen efter all Turkisk Peppar jag har ätit den senaste timmen sedan Sofia och Siham gick härifrån. Vi tillbringade kvällen hemma hos mig men en massa tjejsnack, det kunde jag behöva eftersom jag vart borta från mina favorittjejer i drygt en vecka. Imorgon ska vi ses igen och då kommer förhoppningsvis Matilda hit med!

Idag var jag med Chris nästan hela dagen. Gu så jag har saknat honom alltså och nu får jag sakna honom ännu mer eftersom han åker till Danmark inatt vid fyra tiden. Kul alltså! Vi var hemma hos honom hela förmiddagen och sedan åkte vi till vårdsätra och badade med Marcus och Johannes. Har alltså haft en hel del att göra idag och har inte riktigt fått tiden till att packa upp. Kanske blir imorgon.. kanske, kanske.

Det här blogginlägget var tillängnat till Sofia, haha eftersom hon sa åt mig att blogga. Så då får jag passa på att hälsa till dig också & säga vilken tur jag har som har fått bra kontakt med dig igen :) God natt!

Kommentarer
Postat av: http://sofiiiaaas.blogg.se

HHAHA ! men nörd mathilda ;D<3

2008-07-28 @ 00:39:49
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0