three days of work left

Hola mis amigos. Ännu en dag på jobbet som kanske inte är världens roligaste men Chris gjorde min dag mycket bättre. Spenderade eftermiddagen hemma hos honom och det var kul även fast han fastnade framför datorn lite mycket ibland... haha. Imorgon är det bara TRE dagar kvar av jobbandet (japp, jag håller räkningen) och sen får jag äntligen ta sommarlov! längtar verkligen tills på fredag då allt är slut. Även om jag inte har världens mest krävande jobb.. menmen. Att gå upp på morgonen tar kål på mig! Och imorgon ska jag träffa Siham och hjälpa henne med pluggandet. Så det blir en bra dag imorgon också :) härligt med lite fint väder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0