söndag

Tjoisen. The jacket is mine, muhaha. Fast jag är lite besviken att den är så stor.. det var XS och ändå satt den lite pösigt. Men det gör inget, det var lätt värt pengarna. Och efter att ha testat mina beiga chinos från H&M så bestämde jag mig för att inte köpa dem faktiskt. De satt inte lika bra idag som de gjorde igår så jag hoppade över det inköpet. Var säkert bäst så också eftersom jag spenderar alldeles för mycket pengar på kläder! Jag gick på stan med Chris och hans kompis Sizar och det var faktiskt riktigt trevligt :) När jag kom hem cyklade jag iväg och handlade mat, duktig som jag är. Och sedan lagade jag mat åt mig själv. Tacos blev det eftersom det är så lätt att laga haha. Är ensam hemma nu tills imorgon eller tisdag tror jag. Otroligt skönt. Jag ska över till Sofia snart dit Siham också ska och så blir det väl någon slags tjejkväll. :) låter mysigt. See 'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0