sex and the city the movie

Hej på er där ute! Jag kan bara säga en sak. Sex and the city filmen var bland det bästa jag sett och förmodligen något som jag kommer att se flera, flera gånger och antagligen till och med köpa på dvd. Och det är inte ofta jag gör det ska jag säga, haha. Den var helt underbar alltså. Jag gräs flertal gånger i filmen, ibland av lycka och ibland för att den var så sjukt sorlig. Och två och en halv timme - tiden gick ursnabbt. Jag är jätteglad att den var så lång faktiskt. Någonting jag ska tipsa er om nu som jag faktiskt tycker att ni ska ta åt er av är att aldrig, och då menar jag aldrig, ha på er sånahär strumpbyxor som är jättetajt vid låren, rumpan och magen när ni ser på film eller bio. Duvet sådanahär som drar in magen som säkert är helt underbara att ha på fest eller liknande. Men för guds skull! de går inte att använda när man är på bio och det vill jag lova för det utsatte jag mig själv för ikväll. Jag tänkte att jag säkert inte skulle känna någon skillnad men belive me, it did. Haha jag var bara tvungen att ha med det eftersom det plågade halva min kväll. Smart som jag är också så glömde jag mobilen hemma också. Vad man kan känna sig handikappad utan den ibland alltså! Men jag klarade mig perfectly fine med att fråga Rebecka hela tiden vad klockan var, haha. Hade iallafall en underbar kväll med underbart sällskap till en underbar film. Kunde jag fått en bättre kväll? tror inte det. Just nu sitter jag med mitt biogodis som blev över och ska hoppa i säng snart. Hoppas ni hade en bra kväll. God natt på er där ute.



Jag ska gifta mig i Carries brudklänning av Vivian Westwood - jag ska!

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Jaaaa visst är den helt underbar, älskar filmen och älskar klänningen!!!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-07-07 @ 21:34:18
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0